woensdag 23 november 2011

Kleine give away voor in je schoen!

Wie wil er een klein cadeautje in zijn schoen volgende week?



Laat hieronder een berichtje achter met daarin of je een strikbroche, een bloemenbroche of een strikketting wil (als je de ketting kiest, wordt het een iets andere, want deze is al onderweg naar een hip paars schoentje....).
Maandag 28 november trek ik een winnaar.

Ik gebruikte heerlijk zachte Merino van Vicarno voor deze sieraden.
Het patroon van de bloem vind je hier.

42 opmerkingen:

  1. hoi, hoi, ik doe graag mee voor de bloemenbroche en zet een linkje op mijn blog. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind de ketting bijzonder leuk! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!...ik waag een kans...en ik ga voor de strikbroche, die vind ik te gek!
    Wat goed van je dat je eronder hebt gezet van welk garen je het gemaakt hebt, want een garen op de bol ziet er altijd anders uit dan verwerkt, en dit ziet er mooi uit...lijkt me heerlijk breien/ haken.

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, wou je feliciteren met het winnen van de give-away bij crafty mama, maar als ik dan ook meteen mee moet doen met jou give-away dan moet dat maar ;-) Ik vind de ketting heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik doe heel graag mee voor die fijne bloemenbroche en ga zometeen ook meteen even bij het patroon spieken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg om een virtuele schoen bij je te zetten... ik hoop op een mooie bloembroche in mijn schoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!!! Ik doe graag me voor, euhm, euhm, ik ga voor de ketting gaan, alles is zo mooi, maar als de ketting iets anders wordt is het een echte verrassing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige schoenkadootjes, ik kan het niet laten mijn schoen te zetten in de virtuele rij schoenen, ik doe heel graag mee voor de ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zet graag de bloemetjes buiten, dus ik ga voor de broche!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk m'n schoen zetten! Ik doe graag mee voor de strikbroche, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk deze "in je schoen" giveaway.
    Ik vind de ketting wel een mooi en uniek exemplaar, en daarom waag ik er een kansje op...ben erg benieuwd...
    Groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben fan van de broches, bloempje of strikje, maakt niet uit..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik doe graag mee voor de bloemenbroche :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de strikbroche is heel gaaf, daar doe ik graag voor mee! supertoffe give away hoor :D *gaat heel hard duimen*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh ja, ikke, ikke, ikke, ik doe graag mee met je give-away want ik heb al mogen ervaren dat jou spulletjes super zijn!! Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als de Sint mijn schoentje zou vullen volgende week, laat ik de keuze aan hem(haar)want ik vind ze allemaal even mooi ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er weer leuk uit! Mijn voorkeur gaat uit naar de bloem. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook graag mee! Ik ga een linkje maken voor je op mijn blog. Ha ha ha, ben nog nieuw in blog land dus moet even kijken of dat lukt.......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oehh...wat leuk! Dat wordt dan toch eens een keer mijn eigen schoen zetten, denk ik zo, want die strikketting vind ik wel heel errug apart en dáár hou ik wel van..en dan mogen de meisjes em wel lenen hoor (mits ik win hihi)...

    Ik waag dus graag een kansje :)

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe natuurlijk mee he... en dan ga ik voor zo'n ketting, superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe ook graag mee om mezelf te pimpen voor de Sint ;) graag een strikbroche.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil wel zo'n gave strikbroche is mijn schoen, graag!

    Liefs,
    Hanneke(maakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hola. Me apunto al sorteo y me gusta el broche de la flor. Te enlazo.
    Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een dotjes, ik doe graag mee voor de ketting :)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat leuk!!! Ik doe graag mee voor de ketting!
    Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een knaller van een kleur! Komt ook voor in mijn bril :-)
    Ik ga voor de bloem en zet uiteraard een link op mijn blogje!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vind de ketting errug leuk (al wordt het dus blijkbaar een beetje anders, maar dat is helemaal leuk zo'n verrassing ;)).

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk, ik wil wel zo' n strikje!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke ketting, hè hè eindelijk zie ik nog iemand die een schoen cadeautje doet:)
    Ik ga dus voor de ketting.
    De link staat al hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het broche strikje vind ik de max, zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Greets

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Woehoe !!! zo zalig gewoon !!! Ik ga voor het broche strikje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WAUW!!

    Zo'n ketting zou goed bij dat ene zwarte shirtje van me passen, en bij dat leuke blouseje en dat leuke jurkje en daarbij en daarbij en tsjah, ik stop ermee..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schatjes. Ik vind het bloemetje het liefst.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee voor de bloemenbroche !
    Grtjs Hellen
    hellensenden at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die strikjes zijn SUPERleuk! Helemaal mijn kleur! Jammer genoeg ben ik allergisch voor wol, dus ik hoop dat iemand anders er blij mee/van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @ElisabethAndrée: Kan op verzoek ook in katoen worden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik waag ook graag mijn kansje! Kiezen is iets moeilijker maar als het echt moet... doe mij dan toch maar de bloembroche! Ik plaats een linkje op onze blog!
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik waag ook mijn kansje!
    Ik kan echt niet kiezen ! alles ziet er zo mooi uit ! en de kleur vind ik super!
    maar als ik echt moet kiezen ga ik voor de strik broche !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil wel! Kan alleen niet kiezen tussen strik-broche of strik-ketting...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi! Moeilijk kiezen maar de strikketting is echt geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen